ACTIVITATS AVALUABLES DE L'11 AL 17 DE MAIG

Hola!

Aquí tens les activitats obligatòries per a aquesta setmana. Si tinguessis algun dubte, escriu-lo a COMENTARIS.

ELECTRICITAT ESTÀTICA:
Aprèn i experimenta amb aquest tipus d'electricitat i, quan acabis, envia la feina feta a l'adreça de la classe 56b1820@gmail.com

ELS VIRUS I LES VACUNES: Fes una recerca sobre els virus i les vacunes i, després d'estudiar-ho bé, respon les preguntes. Quan acabis, envia les respostes a l’adreça de correu de la classe 56b1820@gmail.com

LENGUA CASTELLANA: Escribe este dictado a mano o en el ordenador. Después revísalo atentamente. Cuando creas que ya está todo bien, envíalo por correo electrónico a 56b1820@gmail.com

RESOLUCIÓ DE PROBLEMES: Entra al següent enllaç i resol els problemes matemàtics. Primer fes els càlculs a mà en un full i, quan estiguis segur que està bé, només cal que posis el resultat numèric al qüestionari.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc6HbQlIz0D21nGbFr-NNmChTV9uK-0lbsXEQ4iA6yy_0a1ow/viewform?usp=sf_link

EL MEU VIATGE IMAGINARI: A continuació hauràs de fer volar la teva imaginació, les ganes de visitar món, de viatjar... Segueix les instruccions que et donem i... a viatjar!
https://docs.google.com/document/d/11IaTjlIN8gq1_JFduFb9ZiTeW9enJhLdGRWJWT0Q4lg/edit?usp=sharing

ENGLISH: Vocabulary unit 6.
CLICA LA IMATGE
(CLICK HERE TO DOWNLOAD THE PRESENTATION AND HERE THE WORKSHEET)

MEDI SOCIAL: 
Segueix estudiant l'edat moderna fent les fitxes interactives següents:
Quan acabis cada fitxa i l'hagis revisat bé, recorda seguir les instruccions de la imatge perquè arribin al mestre (al final, escriu 56b1820@gmail.com i prem el botó send):

BUSCAR EL TRESOR: Ajuda el Bernat! Recorda que els vídeos surten cada dimarts i cada divendres. Envia les respostes a l'adreça bernat@escolasantvicenc.cat.

Comentaris

  1. JOAN els exersisis de mates no emb van ve.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Pol! Quin problema hi tens? Ho fas amb l'ordinador? Li has dit a la mama aquest problema amb què et trobes?

      Elimina
  2. Hola, soc la Asala els deures de la semana pasada de anglès els vaig enviar pero no em va contestar ningún els e tornar a enviar.

    ResponElimina
  3. Hola, soc la Asala els deures de mates no em deixa entrar que puc Fer i encara no m'ha arribat l'ordinador i m'han dit que als altres sí🤔🤔☹️

    ResponElimina
  4. A mi em va be el de mates i ho faig des de la tablet

    Mark

    ResponElimina
  5. Hola, soc la Jihane i en el meu viatge imaginari el de busca billets no em deixa buscar per el coronavirus

    ResponElimina
  6. Hola, soc la Asala js a arribat el dictar de la Rosalía?

    ResponElimina
  7. Hola soc la Nadia i las activistats de ángeles no em funcionan

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Nadia, t'he enviat les activitats per correu.
      Ester :)

      Elimina
  8. Hola joan soc la Sara en medi social en el de Catalunya a ľedat moderna em deixa entra però no em surten els 2 textos

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé què et pot passar. A mi em va perfecte. Has provat amb altres navegadors? De vegades unes coses van bé amb un navegador i no va bé amb un altre.

      Elimina
  9. Hola, Joan t'he enviar els deures per email em pots contestar si us plau?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Qui ets? A l'enunciat i instruccions de cada feina ja diu com s'ha de fer arribar al mestre.

      Elimina
  10. Hola soc la jihane i el meu viatge imaginari com tu puc enviar si le fet en drive

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Jihane! Hi ha diverses maneres. Una d'elles és clicar "comparteix" (un botó a dalt a mà dreta del Drive) i allà podràs copiar l'enllaç i llavors me l'envies per correu electrònic o aquí a COMENTARIS. Una altra, si és al DRIVE de la classe, a la teva carpeta, me n'informes per correu-e o en un comentari i ja ho miraria allà.

      Elimina
  11. Hola. Joan soc el mark no puc fer el de medi social perquè diu que hi ha un error a totes les pàgines.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé què pot passar, Mark. Hi ha bastants alumnes que ho estan fent i no hi tenen problemes. Pots provar-ho en altres moments, amb diferents navegadors...

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada