Activitats de l'1 al 7 de juny


Hola! Nou mes, nova setmana i noves activitats d'escola en línia!
Ja saps que pots enviar qualsevol dubte a COMENTARIS. 
Bon juny!

LA PARAULA MÉS BONICA I ORIGINAL:

ANEM A FER LA COMPRA: En aquesta activitat haurem de calcular el preu total de la compra que caldrà fer per cuinar uns plats.
Clicant la imatge trobaràs un full de càlcul que has d'emplenar amb el preu dels productes que necessitem per cuinar.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1JSWTxQL7CVY5B6cDHOpRAdwkoDQngXuESf0LAzL6-gc/edit?usp=sharing
Tan sols has de buscar els productes al CATÀLEG, posar el preu que costa i al final sumar-los. Un cop tenim el preu que ens costarà fer cada plat, haurem de calcular el TOTAL de la compra.

EUROPA: En aquesta miniunitat aprendràs i recordaràs coses sobre el nostre continent (no t'oblidis de fer totes dues parts, 1 i 2):
EL PASTISSER DE TORREGROSSA:

CÀLCUL MENTAL I RÀPID (KAHOOT!):

ESCAPE GAME. HUIDA DE LA UNIVERSIDAD:
Ayuda a Sherlock Ort a resolver el caso y, cuando lo consigas, envia un correo-e a la dirección de tu clase 56b1820@gmail.com y escribe el nombre del malvado y también qué has aprendido o recordado.

ORTOGRAFIA: Fes aquesta fitxa interactiva, sense córrer, i revisa-ho tot molt bé. Quan creguis que no hi ha errors, prem "ACABAT" i "ENVIAR-HO" al mestre amb l'adreça de correu-e de la classe: 56b1820@gmail.com

ENGLISH: SUMMER PLANS: Watch the video and do the worksheet.
CLICA LA IMATGE
(CLICK HERE TO DOWNLOAD THE PRESENTATION AND HERE THE WORKSHEET)

EL COLEGIO HOGWARTS: Para hacer esta comprensión oral, primero deberás escuchar el audio que te aparece en el siguiente formulario y responder las preguntas tipo test.
https://forms.gle/U71Kwphj1tCkrSzS9

CLICA LA IMAGEN

EL PONT:

COMPRENEM EL DESCONFINAMENT (FASE 2):

BUSCAR EL TRESOR: Ajuda, com cada setmana el Bernat i envia les respostes a l'adreça bernat@escolasantvicenc.cat

Comentaris

  1. Hola joan soc la Sara i no em deixa entrar a tots els kahoot em diu que la teva connexió no és privada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sara! Veig que a mi em funciona bé i a altres alumnes també. No sé a què es deu el problema amb què et trobes. Si et sembla, prova amb diversos navegadors, a veure si va bé.

      Elimina
  2. Hola soc la Nadia i no em funciona el passtiser de torregrosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nadia, gràcies per dir-nos-ho. Ara hem arreglat l'error que hi havia.

      Elimina
  3. Hola, soc la Asala Joan ahir ja Hi estaba els deures de aquesta setmana vaig Fer el kahoot de els problemas de mates i voldria saber si t'ha arribat perqué el vaig Fer ahir💪😊♥️

    ResponElimina
  4. Hola soc la Asala i no em funciona el PASTISSER TORREGROSA....

    ResponElimina
  5. Hola soc la Asala es raro pero es publiquen els comentarios sensei q ningún Mestre els tingui que aprobar...

    ResponElimina
  6. Hola soc el Nordin, i eh fet varias feines avui pero amb aixo del pastisser no em surt aixo de possar el nom i el cognom.
    Gracies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nordin, vaja, és veritat. Ara ho he arreglat. Gràcies per fer-m'ho saber!

      Elimina
  7. Hola, soc la Asala amb aixo del pastisser hi ha una pregunta que diu PER QUIN MOTIU EL JOSEP VA DEIXAR DE FER PASTISSETS diu algu aixi i quan vui posar la resposta em posa que tinc que ficar un número, no tinc que explicar el perque.....

    ResponElimina
  8. Hola, soc la Asala t'ha arribat lu de la ortografia?

    ResponElimina
  9. Hola soc el saad i emb la compra no em dixa escriure ni fer res entro i sem queda en blanc

    ResponElimina
    Respostes
    1. El full de càlcul no està preparat perquè hi escriguis directament a sobre, Mohamed. Ara, si vols, pots copiar-ho i enganxa-ho en un full de càlcul nou.

      Elimina
  10. Hola soc el Nordin, i aixo de europa yo vaig fer una pero esque la dos com que hi a cosas que no pots escriure aixo que no pots escriure que fem el responem al correu o el deixem

    ResponElimina
  11. Hola, soc la Asala jo crec que el Nordin es refareix a que hi ha etiquetas per ficar noms al apartat de europa i no es pot5 fer i te rao....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo crec que ara va tot bé. Si no, ho dius i ho tronem a mirar. Gràcies!

      Elimina
  12. Amb el deures del pon la resposta esque eran molt gordus i un boli anar per un costat i unaltra per el altre i no es posaven d'acord.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo crec que ara va tot bé. Si no, ho dius i ho tronem a mirar. Gràcies!

      Elimina
  13. Hola juan sóc là Adelin i volia dirte que no hem deixa tornar ha jugar al kàhoot perquè no he contestat les preguntes bé 👍👍🏾👍👍🏾👍

    ResponElimina
  14. Hola soc el Mark el de ortografía no em deixa fer res

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé què et pot passar, Mark. Força nens i nenes ja ho han fet i no sembla que hagin tingut problemes. Si ho vols tornar a intentar en un altre moment... També pots mirar de provar-ho amb diferents navegadors.

      Elimina
  15. Hola juan sóc là Adelin i no puc turnar a fer el examen de la Edat Mitjana




    ResponElimina
    Respostes
    1. Adelin, és que has esperat molt a voler tornar-lo a fer. Ara mira de centrar-te en fer totes les activitats d'aquesta setmana i deixa per a més endavant tota la feina anterior. I procura fer-ho bé, amb atenció, amb estudi, pensant bé què dius i com ho escrius.

      Elimina
  16. Hola juan t'ha arribat la activitat el pont ?




    Adelin

    ResponElimina
  17. Hola, soc la Asala he enviat un misatge per el drive per fer lu de ANEM A FER LA COMPRA perque vui poder escriure a les caselles per ficar el preu pero no em deixa com o puc fer ja he enviat la solicitud perque em deixi escriure a les caselles el mestre que o a fet que no se qui es.

    gracies espero la vostra resposta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Asala! Aquí més amunt ja he respost un comentari molt similar: "El full de càlcul no està preparat perquè hi escriguis directament a sobre, Mohamed. Ara, si vols, pots copiar-ho i enganxa-ho en un full de càlcul nou."

      Elimina
  18. Hola, soc la Asala Joan t`he enviat EL COLEGIO DE HOGWARTS i no ma anat gaire be le fet unaltre cop i ara esta be no pasa res no...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Asala! Sí que passa, com en tot allò que fem, tot té conseqüències. En aquest cas, passa que has fet un aprenentatge o recordatori: abans de pensar que una cosa ja està bé i acabada, s'ha de repassar amb atenció, sense córrer, sense presses.

      Elimina
  19. Hola Joan, sóc la Zoe i volia saber si t'ha arribat la fitxa 2 d'Europa.


    Moltes gràcies!!!!!

    ResponElimina
  20. Hola, soc la Asala Joan te enviat per drive els deures de ANEM A FER LA COMPRA si no ta arribat pots entrar a la meva carpeta....
    espero la teva resposta gracies

    ResponElimina
  21. HOLA SOC LA ASALA ESTER T`HA ARRIBAT ELS DEURES DE ANGLÈS...... ESPERO LA TEVA RESPOSTA ELS DEURES ESTAN AL DRIVE DE LA MEVA CARPETA.

    ResponElimina
  22. hola, soc la Asala Joan pots entrar a la meva carpeta hi ha els deures de anem a fer la compra i tambe hi ha els del pon.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada